مجله وبپوش فروشگاه وبپوش تماس با ما

 

شلوار لی یکی از پرطرفدارترین محصولات پوشاک مردانه می باشد که در سراسر دنیا طرفداران زیادی دارد. این محصول با توجه به تنوعی که در نوع و طرح پارچه و نوع دوخت دارد؛ می تواند استایل های متنوعی از کژوال تا اسپرت برای ما بسازد. امر مهم برای ساخت یک تیپ و استایل مناسب و شیک، تناسب عناصر سازنده آن تیپ می باشد. برای مثال وقتی یک نفر شلوار جین جذب و اسپرت، زاپدار و با سنگشور را با پیراهن رسمی و یک کفش مجلسی بپوشد؛ تیپ جالبی از آب در نمی آید! و نمی توان گفت آن فرد، فردی شیک پوش است.

سوالی که گاها پیش می آید این است که:« با شلوار جین چه کفشی ست می شود؟» این سوال، کلی است و باید جنبه های مختلف این مسئله را بررسی کرد. ما در این مقاله به بررسی ارتباط شلوار لی و کفش مناسبی که می توان با آن ست کرد می پردازیم.

 

انتخاب کفش مناسب شلوار جین مردانه:

برای این انتخاب باید جنبه های مختلف این محصول نظیر نوع استایل، رنگ و ظاهر آن ها را با هم مطابقت دهیم. از این رو می کوشیم به سوالات متداول زیر تا حدی پاسخ دهیم.

 

با شلوار جین ساده چه کفشی بپوشیم؟

ظاهر یک محصول برای انتخاب دیگر اجزای آن تیپ اهمیت بسیاری دارد. شلوار جین ساده همانگونه که از اسمش بر می آید از اجزای یک تیپ ساده و کژوال می باشد. بنابراین نوع کفش مردانه انتخابی باید به گونه ای باشد که نه خیلی رسمی و نه خیلی اسپرت باشد. از نظر رنگ هم بهتر است که از رنگ های خیلی چشمگیر استفاده نشود. از طرفی شلوار های خیلی اسپرت را بهتر است با کتانی های اسپرت پوشید. این تناسب امری مهم در انتخاب تیپ و اجزای آن می باشد.

 

با شلوار لی جذب چه کفشی بپوشیم؟

این شلوار از نظر برش معمولا به دو دسته جذب (Slim) و خیلی جذب (Skinny) دسته بندی می شوند. شلوار های اسلیم بیشتر د ر تیپ های کژوال مورد استفاده قرار می گیرند؛ بنابراین کفش انتخابی هم بهتر است ظاهری کژوال و روزمره داشته باشد. شلوار های خیلی جذب معمولا در دسته شلوارهای اسپرت قرار می گیرند. پس کفشی که آن را همراهی می کند، بهتر است که ظاهر و  رنگ های اسپرت داشته باشد. کفش های ورزشی و کتانی بهترین گزینه ها برای ست کردن با این محصول می باشند. شما می توانید بسته به رنگ شلوارتان از رنگ های روشن و شارپ برای این نوع استایل استفاده نمایید.

 

با شلوار لی راسته چه کفشی بپوشیم؟

این محصول به خاطر ظاهر منحصر به فرد خود، کفش های کمی را می تواند در کنار خود بپذیرد! برای ست کردن کفش با این محصول می توان از کفش های راحتی، کفش های اداری یا پرسنلی و یا با توجه به رنگ آن می توان از کفش های نیمه رسمی هم استفاده کرد. این محصول انتخاب افرادی است که طرفدار تیپ های آزاد و بسیار راحت می باشند.


در بلاگ وب پوش بخوانید: نحوه ست کردن شلوار کتان و کفش مردانه


استایل مناسب شلوار لی مردانه با کفش رسمی

کفش رسمی به خاطر ظاهر منحصر به فرد خود امکان ست کردن با هر نوع شلوار را به ما نمی دهد. بهترین انتخاب برای ست کردن با کفش رسمی مردانه شلوار لی های ساده و بدون زاپ می باشند که ظاهری آراسته تر و کمی رسمی تر از بقیه دارند. البته این بدان معنا نیست که نمی توان با شلوار های زاپدار و کفش مجلسی ظاهری خوب و شیک ساخت. از نظر استایل و برش، بیشتر شلوارهای اسلیم  و رگولار را می توان با این کفش ست کرد؛ چرا که شلوارهای اسکینی تضاد اسپرت و رسمی را به شدت نمایان می کنند و آنرا از حالت دلنشین خارج می کنند.

 

در مرحله بعدی قصد داریم این چالش را از نظر رنگ محصولات بررسی کنیم. طبیعتا رنگ نیز از مهمترین مواردی است که در انتخاب یک تیپ و ست کردن لباس ها باید توجه کافی به آن داشت.

از نکاتی که در بحث رنگ مطرح می شود، تیره یا روشن بودن رنگ محصول است. برای ظاهری یک دست و آراسته معمولا شلوار های تیره را با رنگ های تیره و روشن را با کفش های روشن تر ست می کنند؛ همچنین هردو محصول از یک طیف رنگی می باشند. این کار توجه را به ظاهر شما به صورت یک تیپ منسجم و دیدی کلی جلب میکند. برای جلوه دادن بیشتر به لباس ها این الگو متضاد می شود. برای مثال هرگاه با شلواری روشن یک کفش تیره و یا برعکس انتخاب شود و یا شلوار از یک طیف رنگی و کفش از طیف رنگی متفاوتی باشد توجه به تک تک اجزای تیپ به صورت مستقل جلب شده و نمود بیشتری خواهند داشت. برای مثال با شلوار جین سرمه ای کفش سرمه ای یا آبی انتخابی مطمئن و شیک می باشد؛ اما اگر رنگ کفش را از رنگ هایی نظیر عسلی انتخاب کنید، هر دو محصول جلوه ای دو چندان خواهند داشت.


خرید شلوار لی مردانه از وب پوش


اکنون با در نظر گرفتن موارد فوق سوالات زیر را بررسی می کنیم:

 

با شلوار جین آبی چه رنگی بپوشیم؟

آبی رنگی متداول و بسیار شناخته شده از این محصول است که دایره انتخاب ما برای دیگر اجزای ست را بسیار گسترده می کند. برای ست کردن کفش با شلوار جین آبی می توان تقریبا از اکثر طیف های رنگی انتخاب کرد. بنابراین، این انتخاب بیش از هر عامل دیگری به سلیقه شما بستگی دارد. پیشنهاد ما برای شما کفش های طیف قهوه ای، آبی، خاکستری و سفید است که با جین آبی به خوبی مچ شده و ظاهری زیبا، شیک و آراسته برای شما می سازد.

 

با شلوار جین طوسی چه کفشی بپوشیم ؟

برای ست کردن کفش با این محصول معمولا از رنگ های خنثی استفاده می شود. از بهترین رنگ های کفش برای این ست می توان مشکی، طیف قهوه ای، سرمه ای، خاکستری و سفید را شمرد. با توجه به میزان تیره یا روشن بودن شلوار، بعضی از رنگ های گفته شده اولویت بیشتری نسبت به سایرین خواهند داشت.

 

با شلوار جین مشکی چه کفشی ست می شود؟

برای انتخاب کفش با جین مشکی رنگ های زیادی نیستند که جور در بیایند. از این رو بازه انتخاب خیلی گستره ای نخواهیم داشت! می توان گفت که کفش مشکی، خاکستری و سفید انتخاب های مطمئن تر و رنگ قهوه ای خصوصا قهوه ای سوخته انتخابی خاص و ویژه می باشد.


مقاله مرتبط : کفش کالج مردانه را با چه لباسی بپوشیم؟

 

 

همانطور که پیش از این هم گفتیم در انتخاب یک تیپ تایید نهایی بر عهده خود فرد می باشد و معیار سلیقه در هر فرد متفاوت و منحصر به فرد است. روحیات، شرایط زندگی و کارو عوامل شخصی زیادی در این امر دخیل می باشند و از آنجایی که می توان گفت ظاهر هر فرد بازتاب این عوامل می باشد؛ پس این فاکتور در انتخاب تیپ و استایل ظاهری اهمیتی دوچندان پیدا می کند.

مطالب گفته شده، نکاتی کلی است و هدف ما، کمک به انتخابی بهتر و هوشمندانه تر است. شما می توانید با ارائه نظرات خود، مارا در این کار یاری فرمایید!


مقاله مرتبط : ویژگی های کفش مناسب مردانه


 


نظرات