مجله وبپوش فروشگاه وبپوش تماس با ما

 

استایل جین در تابستان + ایده‌های شیک

استایل جین در تابستان و سایر فصل‌ها جزو محبوب‌ترین استایل‌های کژوال و غیررسمی است که همیشه طرفدار دارد و وابسته به مد نیست. این استایل برای فصل‌های مختلف هم کاربرد دارد و با هر لباسی می‌تواند هماهنگ باشد. در گذشته زمانی که از استایل جین یا «لی» صحبت می‌کردیم، همه افراد به شلوار یا پیراهن‌های آبی به جنس پارچه جین فکر می‌کردند، اما در سال‌های اخیر لباس‌های جین در رنگ‌های مختلفی تولید می‌شوند و توانسته‌اند توجه افراد با سلایق متفاوت را به خود جلب کنند.

 
در این مقاله ایده‌هایی برای استایل جین در تابستان ارائه می‌دهیم و بررسی می‌کنیم که اگر قرار است از این استایل در گرم‌ترین فصل سال استفاده کنید، به چه نکاتی باید توجه داشته باشید.

 استایل جین تابستانه مردانه

 

آیا تیپ جین برای تابستان مناسب است؟

استایل جین می‌تواند برای تابستان مناسب باشد. اگر قصد دارید از این لباس‌‌ها در استایل تابستانیتان استفاده کنید، به نکاتی که در ادامه بیان می‌کنیم، توجه داشته باشید.
  • جین‌های آزاد بهترین انتخاب برای فصل تابستان هستند، البته باید مراقب باشید که در بلند شلوار زیاده‌روی نکنید، پاچه‌های شلوار جین در تابستان باید تا روی مچ و حتی بالاتر از آن باشند.
  • شلوار جین تنگ و چسبان انتخاب مناسبی برای فصل تابستان نیست، به طور کلی اگر در ران‌های شلوار جینتان چین می‌افتد، بهتر است در انتخاب سایز یا مدل آن تجدید نظر کنید.
  • در فصل تابستان پارچه‌های جین نازک‌تر را انتخاب کنید، جین‌های ضخیم در فصل تابستان کلافه‌کننده هستند.
  • اگر از دو رنگ در استایل خود استفاده می‌کنید، به ترکیب بین آن‌ها توجه داشته باشید. برای استایل جین در تابستان بهتر است رنگ لباس بالایی روشن‌تر از شلوار باشد. اهمیت این نکته در صورتی که برای بالاتنه هم از لباس جین استفاده کرده باشید، بیشتر می‌شود.
این نکات ساده و کلیدی برای استایل جین تابستانه ضروری هستند، اما با رعایت آن‌ها می‌توانید استایل جذابی برای تابستان خود بسازید. در قسمت بعد برای اینکه بهتر متوجه شوید چه ترکیبی برای استایل جین در تابستان کاربردی است، ایده‌های مختلفی ارائه می‌دهیم.

ایده‌های استایل جین مردانه در تابستان

ایده‌هایی که در این بخش مطرح می‌شوند، صرفا برای راهنمایی شما هستند و لزومی ندارد دقیقا همین استایل‌ها را برای تابستان انتخاب کنید. می‌توانید این ایده‌ها را به سبک خودتان تغییر دهید و استایلی داشته باشید که در عین مناسب بودن برای تابستان، با سلیقه‌تان مطابقت دارد.
 
استایل جین کلاسیک
استایل کلاسیک مفهوم شیک بودن در عین سادگی را معنی می‌کند. استایل کلاسیک هیچ‌وقت قدیمی نمی‌شود و همیشه طرفداران خود را دارد. برای تشکیل این استایل لازم است به همراه شلوار جین، یک پیراهن کلاسیک بپوشید. اگر پیراهنتان آستین بلند است، توصیه می‌کنیم آستین‌هایتان را تا نزدیکی ساعد تا بزنید. برای تکمیل این استایل از کفش اسنیکرز سفید استفاده کنید. شلوار جین می‌تواند بهترین مکمل برای پیراهن‌هایی باشد که زیاد آن‌ها را نپوشیده‌اید و ته کمد انباشته شده‌اند.

استایل جین در تابستان
 
استایل جین با ساسبند
اگر به دنبال استایلی منحصر به فرد هستید که آن را با شلوار جین ست کنید، استفاده از ساسبند بهترین پیشنهاد است. ساسبند جزو اکسسوری‌هایی است که برای زیبایی استایل باید در جای درست استفاده شود، کوچک‌ترین اشتباه در استفاده از این اکسسوری، تمام استایلتان را به هم می‌ریزد. 
 
برای تشکیل این استایل یک پیراهن تابستانی خنک انتخاب کنید. شلوارهای جین آبی روشن بهترین انتخاب برای استایل جین با ساسبند هستند. اگر می‌خواهید کمی استایلتان را رسمی کنید، می‌توانید از کراوات هم به همراه ساسبند استفاده کنید، اما اگر به دنبال استایل کژوال هستید، از یک جفت بوت چوکا استفاده کنید.
 
استایل جین با لباس‌های ترند تابستان
معمولا لباس‌هایی که در تابستان ترند می‌شوند، برای پوشیدن با شلوار جین مناسب هستند. مثلا پیراهن‌های هاوایی یا پیراهن‌هایی که طرح‌های خاص و نامنظم دارند، جلوه جذابی با شلوار جین ایجاد خواهند کرد. شلوار جین جزو لباس‌های خنثی است که با هر لباسی هماهنگ می‌شود. افرادی که این استایل را انتخاب می‌کنند مشکل زیادی با ست کردن لباس‌هایشان ندارند و می‌دانند هر ترندی را انتخاب کنند، با شلوار جینشان هماهنگ است.
 
استایل تابستانی با شلوار جین رنگ روشن
اکثر رنگ‌ها با شلوار جین سفید و رنگ‌های روشن‌تر هماهنگ می‌شوند، اما به یاد داشته باشید که شما به دنبال ایجاد یک استایل جین در تابستان هستید. بنابراین بهتر است به سراغ رنگ‌هایی بروید که هم برای خودتان و هم برای کسانی که شما را می‌بینند، احساس خنکی ایجاد کند.

استایل جین مردانه در تابستان
 
اگر قصد دارید با شلوار جین رنگ روشن یک استایل غیررسمی داشته باشید، به سراغ پیراهن‌های دارای رنگ پاستلی بروید. در مقابل اگر به دنبال استایلی نیمه‌رسمی می‌گردید، شلوار جینتان را با پیراهن‌های تیره ست کنید. برای جذابیت بیشتر هم از کفش اسپرت سفید استفاده کنید.
 
استایل تمام جین برای تابستان
استایل تمام جین برای فصل تابستان جزو استایل‌های کلاسیک دسته‌بندی می‌شود. استایلیست‌های بسیاری از این تیپ طرفداری می‌کنند و آن را به عنوان ترندی که هیچ‌وقت قدیمی نمی‌شود، می‌شناسند. مهم‌ترین نکته در استایل تمام جین این است که تم رنگی همه لباس‌های جینی که انتخاب می‌کنید، یکسان باشد. مثلا اگر شلوار جین آبی انتخاب کرده‌اید، پیراهنتان را هم به همین رنگ انتخاب کنید. اگر به دنبال ایجاد تنوع هستید هم می‌توانید پیراهنی روشن‌تر از شلوار انتخاب کنید. استایل شما زمانی جذاب‌تر می‌شود که از کفش‌های اسپرتی با رنگ هماهنگ با لباس‌هایتان استفاده کنید؛ در مثالی که گفتیم، کفش اسپرت آبی بهترین انتخاب است.
 
استایل جین در تابستان با پیراهن‌های طرح‌دار
پیراهن‌هایی که الگوهای منظم دارند، مثل راه‌راه یا چهارخانه، جزو محبوب‌ترین استایل‌ها هستند و هیچ‌وقت قدیمی نمی‌شوند. ست کردن این پیراهن‌ها با شلوار جین کار سختی نیست، زیرا شلوارهای جین معمولا ساده هستند و طرح خاصی ندارند. بنابراین استفاده از لباس طرح‌دار به همراه آن‌ها مشکلی در استایل به وجود نمی‌آورد.
 
استایل شلوار جین با پیراهن جزو استایل‌های غیررسمی یا نیمه‌رسمی محسوب می‌شود. بهتر است این لباس‌ها را به همراه کفش‌های اسپرت یا اسنیکرز بپوشید. اگر قصد دارید در مهمانی‌ها و دورهمی‌های شبانه چنین استایلی داشته باشید، بهتر است به سراغ رنگ‌های روشن‌تر بروید. پوشیدن لباس‌های تیره در شب، جلوه آن‌ها را کم می‌کند.

تیپ جین تابستانه مردانه
 
استایل جین با تی‌شرت یا پولوشرت‌های دارای طرح‌های گرافیکی
 تیشرت‌ها و پولوشرت‌های گرافیکی تنوع بسیاری دارند. ترکیب شلوار جین با این لباس‌ها، هم برای جوان‌ترها و هم برای بزرگسالان کاربرد دارد. البته نوجوان‌ها ترجیح می‌دهند تیشرت‌هایی که طرح‌های شلوغ دارد را انتخاب کنند. اما این استایل زمانی شیک خواهد بود که تیشرت شما یک طرح ساده داشته باشد، مثلا عبارت انگلیسی نام برند که روی قفسه سینه لباس چاپ شده است. طرح‌های خیلی پیچیده و شلوغ ظاهر خوشایندی ندارند و جذابیت استایلتان را از بین می‌برند. هرچه که باشد، شلوارهای جین از حدود ۱۸۸۰ با انسان‌ها همراه است و جزو استایل‌های کلاسیک محسوب می‌شود.
 
کلام آخر
در این مقاله روش‌های مختلفی که می‌توانید برای استایل جین در تابستان برنامه‌ریزی کنید را بیان کردیم. برخی از افراد عادت دارند در هر فصلی از شلوارهای جین استفاده می‌کنند. استایل‌های تابستانی باید هیجان بیشتری نسبت به فصل‌های دیگر داشته باشند، به همین دلیل شلوار جین در این فصل باید با رنگ‌های گرم یا پاستلی همراه شود.
 
شلوار جین جزو لباس‌هایی است که دست شما را در انتخاب باز می‌گذارد و با هر لباسی شکیل است. در وب پوش می‌توانید مدل‌های مختلف شلوار جین را ببینید و مدلی که با استایل تابستانی محبوبتان هماهنگ است را خریداری کنید.

نظرات