مجله وبپوش فروشگاه وبپوش تماس با ما

 

اصول ست کردن کفش کالج مردانه با لباس

کفش‌های کالج خیلی راحت هستند. یعنی به‌ راحتی وقتی دیرتان شده می‌توانید آن را به پا کرده و بروید. تصور کنید شما دیرتان شده و فرصت بستن بندهای کفشتان را ندارید. با این حال، زمانی که شما در حال بستن بندهای کفشتان هستید، در عوض دوستتان به‌سرعت کفش کالجش را به پا کرده و از شما دور شده است. می‌بینید؟ کفش‌های کالج در اینجا نعمت بزرگی است. از طرفی به‌ راحتی می‌توانید آن را از پا درآورید، بدون اینکه دردسر باز کردن و بستن بند کفش‌های ورزشی یا رسمی مردانه را داشته باشید. از سویی دیگر کفش‌های کالج انواع مختلفی دارند که به‌راحتی می‌توانید آن را با انواع استایل و مدل‌های مختلف ست کنید. به همین دلیل هم هست که هر سال قبل از بهار یعنی در اواخر زمستان می‌بینید که دکوراسیون مغازه کفش‌ فروشی عوض شده و جای بوت و چکمه‌های مردانه را کفش‌های تابستانی و بهاری خنک کالج گرفته است.
 
کفش کالج مردانه را با چه لباسی بپوشیم؟
 
در نظر داشته باشید که کفش کالج با تمام راحتی‌ که دارد، باید آداب مخصوصی را که برای استفاده دارد، رعایت کنید تا استایلتان مناسب باشد. در این مطلب از وب‌ پوش همراه ما باشید تا ببینیم که کفش کالج مردانه را با چه لباسی بپوشیم؟

 

کالج مردانه با چه لباسی ست می‌شود؟

شاید برایتان این سؤال به وجود بیاید که در میان تنوع رنگی که لباس‌هایتان دارد و نمی‌دانید کدام لباس را با چه رنگی از کفش کالج ست کنید، کفش مناسب کالج چه رنگی دارد، باید گفت رنگ مشکی، اگرچه رنگ کلاسیکی است که معمولاً با همه نوع رنگ می‌تواند متناسب باشد، اما زمانی که پای کفش‌های کالج به میان می‌آید، بایستی رنگ‌های مختلفی از کفش‌ها را امتحان کنید. رنگ قهوه‌ای، می‌تواند انتخاب مناسبی برای محافل نیمه‌رسمی باشد. کالج آبی نفتی نیز رنگ قابل‌ توجهی دارد که وقتی لباس سفید یا سبز می‌پوشید می‌تواند چندین برابر به چشم بیاید.
 
اگر از آن دست آقایانی هم هستید که به دنبال ظاهر جسور و پرانرژی می‌گردید، می‌توانید کالج به رنگ قرمز تیره را انتخاب کنید. کالج رنگ بژ هم معمولاً برای رنگ‌های خنثی مناسب است و باعث می‌شود، برنزه‌تر به نظر برسید. در ضمن، از همین ابتدا به‌ خاطر داشته باشید که اگر نمی‌خواهید تیپتان نامتقارن به نظر برسد، کالج را با هر جورابی نپوشید. پوشیدن کالج با همه سادگی و راحتی‌اش آدابی دارد. مهمترین آن هم این است که هر کالجی را با هر جورابی نمی‌توان پوشید. کفش‌های کالج مناسب فصل بهار و تابستان بوده که این روزها تبدیل به یکی از پرطرفدارترین کفش‌های مردانه شده است.
در ادامه با هم بررسی می‌کنیم که چگونه کفش کالج را با انواع لباس‌ ست کنید. پس کفش‌هایتان را به پا کرده و آماده پوشیدن انواع لباس‌های مختلف شوید:

 

تیپ غیررسمی با کفش کالج مردانه

تیپ غیر رسمی با کفش کالج مردانه از آن دست تیپ‌هایی است که به‌ راحتی می‌توانید از کفش‌های جذاب کالج در آن استفاده کنید. در صورتی که این انتخاب را به درستی انجام دهید، احتمالاً از انتخابتان متعجب شوید. اول از همه مطمئن شوید که ظاهرتان چندان رسمی و یا خیلی خودمانی نباشد. حالا می‌توانید یک تیپ دوستانه با انواع لباس‌های نخی خنک بزنید و کفش کالج از جنس چرم جیر یا بافت سبک را انتخاب کنید. رنگ‌های آبی و سبز برای تیپ‌های تابستانی غیررسمی مناسب هستند.
 
استایل غیر رسمی با کفش کالج مردانه

 

تیپ نیمه رسمی با کفش کالج مردانه

برای داشتن یک تیپ نیمه رسمی با کفش کالج مردانه، در نظر داشته باشید که لباس تیره کمک می‌کند تا ظاهری ساده و راحت داشته باشید. معمولاً برای تیپ‌های نیمه‌ رسمی رنگ‌های کامل‌ کننده را برای کت‌ و شلوار در نظر بگیرید، رنگ‌هایی مانند سفید و سیاه که مکمل یکدیگر هستند.
 

تیپ رسمی با کفش کالج مردانه

برای داشتن یک تیپ رسمی با کفش کالج مردانه باید این نکته را در نظر بگیرید که جنس کفشی که می‌خواهید بپوشید چیست، مثلا چرم براق می‌تواند یک ظاهر کاملاً رسمی به استایل شما دهد. رنگ‌هایی مثل مشکی و آبی نفتی نیز از دیگر رنگ‌هایی هستند که تا سال‌های سال می‌توانید به عنوان یک استایل کلاسیک از آن‌ها استفاده کنید، حتی چرم می‌تواند کاری کند که کفش کالجتان برای خودنمایی به اندازه کافی بدرخشد. رنگ‌هایی مثل زرشکی، سبز و لاجوردی، رنگ‌های رسمی هستند، منتها برای ست کردن آن باید دقت کافی به خرج دهید. کفش‌های کالج را بهتر است با رنگ‌هایی مثل آبی نفتی ست کنید.
 
استایل رسمی با کفش کالج مردانه

 

شلوار مناسب برای کالج مردانه

حالا که انتخاب کردید کفش کالج را با کدام تیپ ست کنید، سراغ شلوارهای مناسب برای کالج مردانه می‌رویم. کفش کالج با شلوار جین و شلوار کتان، شیکی خاصی به استایلتان می‌دهد. با هر انتخابی که داشته باشید، شلوار جین، کتان یا پارچه‌ای، از تیپ جذابی با کفش کالج روبرو خواهید بود. منتها می‌توانید انواع مختلفی از کالج را برای ست کردن با این شلوارها به کار ببرید. یک تیپ فوق‌العاده‌ای که حتماً پیشنهاد می‌کنیم آن را امتحان کنید، ترکیب کفش کالج جیر یا نبوک با شلوار جین است که به جذابیت استایل شما کمک می‌کند.
 
این مورد را به‌عنوان یک اصل همیشه به‌خاطر داشته باشید؛ شلوارهایی که بخش انتهایی آن، یعنی قسمت ساق پا در آن تنگ می‌شود، به راحتی با کفش کالج ست می‌شوند. شلوارهای راسته یا دمپا گشاد معمولاً انتخاب مناسبی برای کفش کالج نیستند. حتی اگر بخواهید خیلی اروپایی بگردید، می‌توانید از شلوارک‌های جین یا کتان برای پوشش اسپرت در فصل تابستان استفاده کنید. با توجه به میزان اسپرت پوشیدنتان در این استایل می‌توانید از کفش کالج یا کفش اسپرت استفاده کنید. کفش کالج از آن دست کفش‌های محبوبی است که در دهه‌های اخیر، فارغ از مکانی که در آن هستید از دانشگاه گرفته تا مهمانی‌های دوستانه می‌توانید از آن استفاده کنید. حتی از کفش کالج برای تیپ اداری نیز می‌توانید بهره بگیرید. اما اینکه کدام کفش کالج را انتخاب کنید و چه استایلی با آن ست کنید، مهم است.

 

جوراب مناسب برای کالج مردانه

از همین ابتدا بگوییم که اگر به دنبال جوراب مناسب برای کالج مردانه هستید، این نوع کفش، بدون جوراب جذابیت دیگری دارد. منتها باید شلوارهای کوتاه انتخاب کنید، و لباس‌هایتان هم کاملاً اندازه باشد تا تناسب استایلتان حفظ شود. اگر قصد دارید کفش کالج را با جوراب بپوشید، در نظر داشته باشید که رنگ آن حتماً باید با لباس‌ها هماهنگ باشد تا ظاهرتان منظم به نظر برسد. البته جوراب با کفش کالج کاملاً سلیقه‌ای است، اما در صورتی که قصد دارید با کفش کالج جوراب بپوشید، بهتر است به دوخت، رنگ و کاربرد جوراب مردانه‌تان بیشتر توجه کنید. اگر جوراب معمولی به پا می‌کنید، بعد از پوشیدن، ساق آن را برگردانید و روی انگشت پایتان قرار دهید تا قسمت اضافه آن به زیر پا و قسمت پاشنه برود. جوراب‌های ساق کوتاه انتخاب مناسبی برای کفش‎‎‌های کالج یا لوفر هستند، البته می‌توانید از جوراب‌های معروف کالج که بدون رویه هستند، برای پوشیدن با کفش کالج نیز بهره بگیرید، این‌ طوری هم پایتان بدون جوراب نمی‌ماند و هم جوراب از کفش کالج پیدا نیست.

مقاله مرتبط : ست لباس با کفش سفید
 
جمع‌بندی
کفش کالج از آن دست کفش‌هایی است که همه‌جا به کارتان می‌آید، فرقی نمی‌کند قصد سفر و گشت‌وگذار روزانه دارید و یا می‌خواهید یک استایل نیمه‌ رسمی یا رسمی برای محل کارتان داشته باشید، می‌توانید کفش راحت کالج را به پا کنید و از آن لذت ببرید. البته این نکته را هم در نظر بگیرید که کفش‌های کالج به‌ خاطر ظاهر و فرمی که دارند، ممکن است در دراز مدت پاهایتان را اذیت کند، بنابراین مسلماً برای یک پیاده روی طولانی یا دوندگی‌های روزانه، گزینه بهتر انتخاب یک کفش راحتی اسپرت و طبی است.
شما کفش کالجتان را چگونه ست می‌کنید؟ چه ترکیب و استایلی را با کفش کالج پیشنهاد می‌دهید؟ برایمان بنویسید.

نظرات