مجله وبپوش فروشگاه وبپوش تماس با ما

 

اصول ست کردن کفش سفید مردانه

یکی از مدل‌های کلاسیک کفش‌های مردانه، کفش مردانه سفید است و با پوشیدن این کفش شما در استایل خود می‌درخشید. به خصوص اگر تمیزی کفش‌ها را رعایت کرده باشید، می‌توانید از جذابیتی که به تیپ و استایلتان داده است استفاده کنید. همچنین اگر قصد دارید با شخص مهمی در زندگیتان دیدار داشته باشید، این رنگ کفش می‌تواند باعث شود که جذاب‌تر به نظر برسید. اگر شما هم ذهنتان درگیر این سؤال است که با کفش سفید مردانه چی بپوشیم؟ این مطلب از وب‌ پوش را که راهنمای ست کردن کفش سفید با استایل‌های مختلف است را از دست ندهید.

کفش سفید مردانه در استایل‌های مختلف

سؤالی که ذهن همه دارندگان کفش‌های سفید مردانه را به خود مشغول کرده این است که «کتونی سفید با چی ست میشه».
ست کردن کفش سفید مردانه با استایل‌ های مختلف کار سختی نیست. وب‌ پوش در ادامه راه‌های ست کردن این کفش‌ خوش‌رنگ را به شما خواهد گفت. اگر این رنگ کفش را به پا کردید، در نظر داشته باشید که باید از رنگ‌های خنثی در استایل خود استفاده کنید. مثلاً، در سایر استایلتان از رنگ‌هایی همچون کرم، خاکستری یا طوسی بهره ببرید. این رنگ‌ها کمک می‌کنند تا تعادل در استایلتان رعایت شود و با ترکیب رنگ‌هایی که به کار بردید یک هارمونی جذاب داشته باشید.
 
با کفش سفید مردانه چی بپوشم؟

 

ست کردن کفش سفید مردانه با استایل رسمی

این رنگ کفش برای ایجاد یک استایل مجلسی رسمی فوق‌العاده است. به‌خصوص الان که باب شده از استایل دامادی یا کت‌وشلوار سفید با کفش‌های مجلسی استفاده کنند. پیشنهاد می‌کنیم اگر بناست از این رنگ استفاده کنید، به‌خصوص در مجالس رسمی مثل عروسی، ترکیب کت‌وشلوار مشکی یا کروات سفید با این رنگ کفش را تجربه کنید. با این وجود این توصیه را از وب پوش به خاطر بسپارید که برای ست کردن کفش سفید مردانه به روش رسمی و نیمه رسمی، پوشیدن کفش سفید کتانی را فراموش کنید. در این زمان می‌توانید از کفش‌های سگک‌دار استفاده کنید. یک کفش سفید چرم ورنی هم می‌تواند کاری با ظاهر شما کند که فوق‌العاده لاکچری و جذاب به نظر برسید. البته این روزها کفش ورنی مخاطب چندانی ندارد، پس فاخر بودن را با این مدل کفش نیز فراموش کنید. پیشنهاد وب‌ پوش برای ست کردن کفش سفید مردانه در استایل رسمی و مجلسی، پوشیدن کت و شلوار طوسی روشن با پیراهن ساده نیلی به همراه این رنگ است، با این استایل به خوبی می‌توانید جذاب باشید و از اطرافیان دلبری کنید.
 

ست کردن کفش سفید مردانه با استایل نیمه رسمی

این را به خاطر داشته باشید که همیشه یک رنگ سفید در مقایسه با رنگ سفید دیگر متفاوت است. به این دلیل که بسته به جنس و ساختار کفش، رنگ‌های سفید با هم فرق دارند. همچنین این را به عنوان یک اصل کلی به خاطر داشته باشید؛ هرچه تناژ و تیرگی لباسی که برای ست کردن با کفش سفید به کار می‌برید، بیشتر باشد، سفیدی کفش شما بیشتر به چشم می‌آید. پیشنهاد ما نیز این است که از رنگ‌های خنثی یا ترجیحاً شاد برای ست کردن با این رنگ استفاده کنید، این‌طوری رنگ کفش شما بیش از حد توی ذوق نمی‌زند.
 
ست کردن کفش سفید مردانه با استایل های مختلف

 

ست کردن کفش سفید مردانه با استایل اسپرت

برای ست کفش سفید مردانه در استایل اسپرت می‌توانید از کفش اسپرت ساق‌دار یا بدون ساق بهره بگیرید. ترکیب کتانی سفید با شلوار جین راسته و تیشرت یا بلوز سفید می‌تواند گزینه مناسبی باشد. برای ست کردن کفش سفید در استایل بهاره می‌توانید از تیشرت ساده سفید رنگ یا تیشرت‌هایی با طرح و نقش سفید استفاده کنید. برای فصل پاییز نیز می‌توانید از ترکیب شلوار جین تیره سرمه‌ای یا مشکی با پلیور سفید یا یقه اسکی بهره بگیرید. با کتانی سفید می‌توانید از شلوار جین و پیراهن طرح‌دار نیز استفاده کنید.
 

ست کردن کفش سفید مردانه با تیپ کژوال

عاشقان کژوال می‌توانند با هوشمندی تمام از این رنگ کفش در استایلشان استفاده کنند. به خصوص اینکه کژوال پوش‌ها کلاً سخت نمی‌گیرند و یک استایل راحت را برای خود در نظر می‌گیرند. برای ست کردن کفش سفید با تیپ کژوال می‌توانید از تیشرت راه‌راه با کت بلیزر سرمه‌ای با یک شلوار مشکی بهره بگیرید. این تیپ با این رنگ کفش یک استایل جذاب خواهد بود. اگر قصد یک استایل خاص و ویژه را دارید، می‌توانید از یک تیشرت سفید با پیراهن جین و شلوار تیره استفاده کنید، در کنار کفش سفید، می‌تواند جذابیت فوق‌العاده‌ای برایتان رقم بزند. البته اکسسوری‌ها را هم فراموش نکنید، با هوشمندی تمام می‌توانید یک ساعت سفید را با کفش‌ سفیدتان ست کنید.
 
ست کردن کفش سفید با استایل کژوال
 
آقایان سفید پوش در استایلتان خلاقیت به خرج دهید و سعی کنید تا با هوشمندی تمام لباس‌هایتان را انتخاب کنید، یک پیراهن آستین کوتاه سفید به همراه شلوار جین آبی با یک کتانی سفید شما را جذاب‌تر از پوشیدن لباس‌های پر زرق‌ و برق می‌کند. سعی کنید از لباسی استفاده کنید که با رنگ پوستتان سازگاری داشته باشد تا استایلتان بیشتر به چشم بیاید. برای مثال اگر پوست گندمی یا روشن دارید، ترکیب پیراهن قرمز چهارخانه با شلوار جین زغالی به همراه یک کفش آدیداس سفید می‌تواند گزینه جذابی برای شما باشد. با یک کلاه کپ یا بیس‌بال این جذابیت را در استایل اسپرتتان تکمیل کنید.
 
جمع‌بندی
اگر با اعتماد به نفس تمام پوشیدن کفش سفید را انتخاب کردید، پس در تمیز نگه داشتن آن هم دقیق باشید. این رنگ کفش با هر لباسی مناسب نیست و برای داشتن یک استایل جذاب بهتر است از رنگ‌های خنثی در لباستان استفاده کنید تا سفیدی کفشتان جلوه داشته باشد و زیاد در چشم نزند.

نظرات

عالی