مجله وبپوش فروشگاه وبپوش تماس با ما

 
کت تک مردانه یکی از پرکاربردترین لباس‌های آقایان شیک‌پوش است که ست لباس آنها را کامل می‌کند. ولی ست کردن آن با لباس‌های دیگر اصولی دارد که امروز می‌خواهیم بیشتر به آن بپردازیم.
 

اصول مهم در مورد پوشیدن کت تک مردانه 

از انواع لباس‌هایی که می‌تواند بهترین انتخاب به عنوان پوشش اسپرت باشد، ست کت تک مردانه است. اگرچه کت تک، مانند کت شلوار رسمی به نظر نمی‌رسد، اما، در صورتی که از طرفداران خوش سلیقه کت تک هستید می‌توانید با ست کردن کت تک با یک‌سری موارد، همچنان با تیپ جذاب‌تان دلبری کرده و بدرخشید. این مورد را در نظر داشته باشید که کت شما باید کاملا فیت تن‌تان باشد و به هیکل‌تان نشسته باشد.
 نحوه ست کردن کت تک مردانه
وقتی در حال پرو کت تک هستید به خاطر داشته باشید که سرشانه کت باید دقیقا منطبق با سرشانه شما باشد. اگر با بستن دکمه کت، شانه‌هایتان به هم نزدیک می‌شود یا هیکل‌تان به شکل X می‌شود، کت برایتان کوچک است. همچنین یقه کت باید فاصله کمی از یقه پیراهن داشته باشد و یقه جلویی کت روی سینه شما قرار بگیرد.

راهنمای کلی ست کردن کت تک مردانه

طرفداران استایل کت مردانه می‌دانند که با دانستن چند نکته، چگونه می‌توان به زیبایی هرچه تمام‌تر،  با تیپ‌شان دلبری کنند. اگر قرار است با استایل کت تک، در یک قرار مهم مثل قرار کاری حاضر شوید، بهتر است با یک پیراهن ساده به آن شکل رسمی‌تری بدهید. در صورتی که کت طرح‌دار به تن کردید، در بقیه استایل‌تان مثل پیراهن و شلوار، از طرح‌های شلوغ استفاده نکنید. لازم نیست مثل کت و شلوار، خودتان را به طیف رنگی خاصی محدود کنید. به راحتی می‌توانید یک کت تیره را با شلوار روشن و یک کت روشن را با شلوار تیره ست کنید و ظاهر باکلاس و شیکی داشته باشید. کت تک محدود به فصل نیست. یعنی هم می‌توانید آن را در تابستان و هم در زمستان استفاده کنید. برای پوشیدن کت در فصل زمستان، می‌توانید آن را همراه با یک ژاکت بپوشید.
 
راهنمای ست کردن کت تک مردانه
 
اگرچه کت تک، ظاهر اسپرت دارد، اما این را در نظر داشته باشید که به معنای پوشیدن کفش ورزشی یا کتانی با کت نیست. با این کار یک ظاهر شلخته و نامرتب به خود می‌دهید. کفش مناسب با کت اسپرت ، کالج یا چکمه و نیم بوت است. کت‌های اسپرتی که طرح چهارخانه یا راه راه ریز دارند، با شلوارهای کتاب، جذابیتی عجیب به تیپ‌تان می‌دهد. کت تک با چهارخانه‌های بزرگتر نیز یک شلوار جین مناسب را می‌طلبد.
 

کت تک را با چه پیراهنی بپوشیم؟

کت تک را می‌توانید با هر نوع پیراهن مردانه ، تیشرت و حتی ژاکت به تن کنید. نکته‌ای که باید در نظر داشته باشید، رنگ کت و هارمونی آن با لباس‌تان است. همچنین برای استفاده از ترکیب پیراهن و کت تک، هرگز پیراهن خود را داخل شلوار نگذارید. 

ست کردن کت تک با پیراهن 

ست کردن بافت در زیر کت تک

یک بافت یقه هفت یا یقه گرد در روزهای سرد زمستانی زیر کت تک‌تان می‌تواند استایل جذابی به شما بدهد. از بافت‌های ریز و ظریف زیر کت استفاده کنید. برای موقعیت‌های غیررسمی و خودمانی‌تر مانند مهمانی‌های دوستانه، می‌توانید از ترکیب کت تک با تیشرت یا یقه اسکی بهره بگیرید. 
 

ست کردن کت تک مردانه با تی شرت

در صورتی که می‌خواهید کت را با تی شرت به تن کنید، در ابتدا مطمئن شوید که هم کت و هم تیشرت کاملا فیت تن شما است. سعی کنید در انتخاب رنگ‌ها، انتخاب جسورانه را تنها به کت یا تیشرت اختصاص دهید و از دو رنگ جسورانه در تیپ‌تان دوری کنید. تیشرت‌هایی که دارای آرم، طراحی یا لوگو هستند، گزینه‌های مناسبی برای ست کردن با کت تک مردانه نیستند، بهتر است به فکر یک تیشرت ساده برای زیر کت باشید. در استایل‌تان با کت تک، شلوار جذب یا معمولی انتخاب کنید. شلوارهای بدشکل یا گشاد تنها ظاهرتان را خنده دارتر می‌کند. کفش‌های ساده و تک رنگ نیز مناسب استایل کت تک است. همیشه آن‌ها را تمیز نگه دارید تا جنتلمن بودن خودتان را حفظ کرده باشید. رنگ‌های کت تک سفید، آبی و طوسی، به راحتی با تیشرت‌های کمدتان ست می‌شود. اگر تیشرت‌تان طرح‌دار است، بهتر است آن را با کت سفید یا مشکی بپوشید.
 

خرید کت تک مردانه از سایت وب پوش

ست کت تک مردانه با کراوات 

کراوات یک استایل شیکی به تیپ شما می‌دهد که می‌تواند در ترکیب با کت تک، زیبایی دو چندانی داشته باشد. اما این قضیه، نیاز به شناخت استفاده از انواع کراوات دارد. حتی شال گردن هم با کت تک، می‌تواند استایل جذابی را برایتان رقم بزند.
 

 مقاله مرتبط : بهترین ترکیب رنگ لباس مردانه

شلوار مناسب کت تک مردانه 

اگر می‌خواهید رنگ مناسب شلوار را برای کت تک‌تان پیدا کنید، در ابتدا باید به رنگ کت‌ توجه کنید. اگر رنگ کت سرمه‌ای است، رنگ‌های خاکی، بژ، کرم و طوسی می‌تواند رنگ‌های مناسبی باشد. در صورتی که رنگ کت‌تان خاکستری یا طوسی است، بهترین گزینه شلوار، رنگ سرمه‌ای، آبی تیره و یا مشکی است. کت تک مردانه مشکی نیز استایل رسمی‌تری به شما می‌دهد و با شلوار طوسی یا خاکستری، بهترین استایل کت تک مردانه به خصوص در مراسمات رسمی و عزاداری است. کت تک آبی را می‌توانید با شلواری به رنگ آبی تیره‌تر ست کنید.

پوشیدن کت مردانه با شلوار

 

استایل کت تک مردانه با شلوار جین 

یکی از جذاب‌ترین استایل‌های کت تک، ست کردن آن با شلوار جین مردانه است. اگر کت تک و شلوار جین را به درستی انتخاب کرده باشید، با این استایل می‌توانید مردی باهوش، پرانرژِی و باکلاس به نظر بیایید. البته یک شلوار جین جذب یا معمولی که از رنگ کت‌تان تیره‌تر است، انتخاب هوشمندانه‌ای به نظر می‌رسد. برای داشتن ظاهر کلاسیک با کت تک مردانه، فکر پوشیدن شلوارهای جین پاره یا ساییده شده را از سرتان بیرون کنید.
 
ست کت تک با شلوار جین

 

کفش مناسب با کت تک مردانه

اگرچه ست کت تک اسپرت، یک استایل غیررسمی است، اما قاعدتا کت تک مردانه با پیراهن، رسمی‌تر از کت تک مردانه با تیشرت است. درنتیجه اگر کت را با پیراهن پوشیدید، کفش رسمی به پا کنید و اگر آن را به همراه تیشرت ست کردید، کفش‌های کتانی و قایقی بهترین گزینه برای ست کردن کت تک است.
 
ست کفش با کت تک مردانه
در مورد ست کت تک با شلوار جین، نیز می‌توانید کتانی، نیم بوت یا کفش قایقی به پا کنید. اگر شما هم به پوشیدن کت تک علاقه دارید و می‌خواهید ست جذابی با آن درست کنید، می‌توانید چرخی در وب پوش بزنید و استایل موردنظرتان را انتخاب کنید. اگر هنوز نمی‌دانید که کت تک به شما و استایل‌تان می‌آید، کافیست به صفحه مقالات و محصولات وب پوش رفته، و تیپ و استایل مناسب خود را پیدا کنید. متفاوت و جذاب بودن، حق شماست.

نظرات