مجله وبپوش فروشگاه وبپوش تماس با ما

 

 

ترکیب پوشیدن تیشرت زیر پیراهن مردانه از گذشته تا به امروز پرطرفدار و مورد پسند بوده و می تواند ست جذابی برای آقایان به شمار رود .در این مقاله به شما اصول پوشیدن تیشرت زیر پیراهن مردانه را راهنمایی خواهیم کرد.

ابتدا کمی با تی شرت مردانه آشنا بشیم  و در ادامه پاسخ به سوال چگونه تیشرت را زیر پیراهن ست کنیم؟ و نکات مهم برای پوشیدن تیشرت زیر پیراهن مردانه را با شما در میان خواهیم گذاشت.

 

تی شرت مردانه

تی شرت یکی از جذاب‌ترین لباس‌های مردانه اسپرت است که انتخاب همه افراد جامعه است. این لباس کارکرد بالایی دارد و طراحی این لباس کاملاً ساده بوده و معمولابدون دکمه و یقه دوخته می‌شود. تی شرت ها معمولا دو نوع آستین کوتاه و آستین بلند دسته بندی می شوند  که از آستین کوتاه در فصول گرم سال و آستین بلند که در زبان انگلیسی به آنها "راگبی" هم گفته می شود را در فصول سرد استفاده می کنند.

مدل آستین‌کوتاه آن را می‌توان در همه روزها پوشید و با آیتم‌های مختلفی ست کرد . تی‌شرت‌ مردانه ازآنجایی‌که برای بسیاری از مردم جهان محبوب‌اند در طرح‌ها رنگ‌های مختلف و متفاوتی به بازار ارائه می‌شوند .

چگونه تیشرت را زیر پیراهن ست کنیم؟

اولین نکته در انتخاب تی شرت این است که لباس شما باید کاملاً اندازه و فیت تنتان باشد. یعنی نباید بیش از حد تنگ یا بیش از حد گشاد باشد. اگر این لباس بیش از حد تنگ باشد نمای کاملی از بدن شما را نشان خواهد داد یعنی سینه و شکم شما از زیر لباس کاملا نمایان خواهد بود. از طرفی اگر بیش از حد نیز گشاد باشد در اندامتان بد فرم و بد قواره خواهد ایستاد.

دومین نکته انتخاب رنگ تی شرت زیر پیراهن مردانه برای تی شرت ها رنگ واحدی قائل نیستیم . رنگ تی شرت با توجه به رنگ دیگرآیتم ها مثل پیراهن  و شلوار و کیف و کفش انتخاب میشود .

تی شرت به رنگ سفید مهم ترین گزینه برای انتخاب زیر پیراهن های مردانه از جمله چهارخانه است . یکی از محبوب ترین استایل ها برای مردان ، پوشیدن تی شرت سفید ساده و پیراهن چهارخانه دکمه دار است. تی شرت سفید تقریبا با همه نوع پیراهن ست می شود .

تی شرت می تواند ساده یا راه راه باشد، آستین بلند یا آستین کوتاه باشد و پیراهن تان می تواند دکمه هایش باز یا بسته باشد. اما باید تصمیم بگیرید که با این دو تیکه لباس چه استایلی می خواهید داشته باشید.


مقاله مرتبط : تا زدن آستین پیراهن مردانه


تیشرت ساده با پیراهن چهارخانه

می توانید یک پیراهن چهارخانه را انتخاب کنید و زیر آن تی شرت ساده  با رنگ متضاد پیراهن و یا با رنگ هارمونی با پیراهن را انتخاب کنید و بپوشید و دکمه های پیراهن خود را باز بگذارید . این ترکیب فوق العاده شیک خواهد بود با شلوار جین تیره و کفش های روزمره تیره بسیار ترکیب مناسبی می شود . برای بهتر نشان داده شدن استایل خود می توانید آستین پبراهن خود را تا بزنید.


مقاله مرتبط : رنگ لباس مردانه


 

 


مقاله مرتبط : پولوشرت چیست؟


 

تیشرت طرح دار با پیراهن جین

یکی دیگه از ترکیب های خیلی شیک ، ترکیب تیشرت های طرح دار و چاپدار با پیراهن جین ساده هستش  که خیلی هم طرفدار داره شما میتونید یکی از تی شرت های طرح دارتونو زیر پیراهن های جین سادتون  بپوشید تا یه استایل خیلی جذاب برای خودتون بسازید چند تا از دکمه های پایین پیراهنتونو ببندید و دکمه های بالایی باز باشه که طرح تی شرتتون نمایان بشه و با شلوار اسلیم فیت مشکی ست رو کامل کنید . حتی می تونید از شلوار های کتان هم استفاده کنید  .

 


خرید تیشرت مردانه از سایت وبپوش


تی شرت های راه راه با پیراهن های جلو باز مردانه

تی شرت های راه راه خود را با پیراهن های ساده خودتون ترکیب کنید این ترکیب همیشه به روز است و هیچوقت از مد نمی افتد آقایان معمولا از این ترکیب استقبال میکنند .

انتخاب راه راه مناسب امری ضروری است برای داشتن استایل مناسب .

راه راه افقی :

متناسب برای افرادی که  بالاتنه ی پر تری دارند می تواند بین نسبت های بالا و پایین تنه توازن برقرار کند 

راه راه عمودی :

متناسب برای افرادی که وزن زیاد دارند  این راه راه می تواند شما را اسلیم نمایش دهد .

نکات مهم برای پوشیدن تی شرت زیر پیراهن مردانه

برای پوشیدن تی شرت زیر پیراهن حتما از تی شرت های بدون یقه استفاده شود . هیچگاه تی شرت و پیراهنی که هر دو طرح دار هستند رو باهم نپوشید . حتما باید یکی از این دو ساده باشد . از تی شرت راه راه هم میتوانید برای زیر پیراهن جین ساده استفاده کنید.


نظرات