مجله وبپوش فروشگاه وبپوش تماس با ما

 
این روزها، مینیمال در همه قسمت‌های زندگی‌ و حتی لباس پوشیدن‌مان نیز وارد شده است. در واقع استایل مینیمال کمک می‌کند تا در عین صرفه‌جویی در هزینه‌های خرید لباس، یک فرد خوش پوش و خوش‌سلیقه و در عین حال ساده‌گرا به نظر برسید. سبک زندگی مینیمالیستی در یک جمله خلاصه می‌شود: همه چیز ساده انتخاب می‌شود. سادگی و در عین حال شیکی که سبک مینیمال به طرز لباس پوشیدن شما می‌دهد، آن را از بقیه استایل‌ها متفاوت کرده است.
 

استایل مینیمال مردانه چیست؟

استایل مینیمال مردانه در اصل ترکیب استایل کلاسیک با تفکر مدرن است. سبکی که می‌توانید با استفاده از رنگ‌های خنثی و بدون هیج تجملاتی خیلی شیک و ساده آن را ست کنید. جالب است بدانید این مد و فشن در واقع نوعی جنبش هنری بوده که از دهه ۱۹۵۰ از هنرهای زیبا و مجسمه‌سازی، به صنعت مد و فشن وارد شده است. هیچ طرح پیچیده و پرزرق و برقی در این استایل وجود ندارد. با انتخاب این استایل، دنباله رو افرادی مثل کوکوچنل و کلوین کلین خواهید بود.
 استایل مینیمال مردانه چیست

 

رنگ مناسب برای استایل مینیمال چیست؟

ترکیب رنگی که در استایل جذاب مینیمالیستی می‌بینید، رنگ‌های خنثی است که به راحتی بتوانید آن را با رنگ‌ها و مدل‌های دیگر لباس ست کنید. رنگ‌هایی مثل بژ، طوسی، مشکی و سفید و... از جمله رنگ‌های این استایل است. البته اگر می‌خواهید تنوع رنگی بدهید و برایتان سوال است که رنگ مناسب برای تیپ مینیمال مردانه چیست، بهتر است بدانید که در سبک مدرن این مد، لباس‌های تک رنگ شاد، مثلاً سبز یا قرمز نیز وارد شده است. اگر می‌خواهید از استایل مینیمال پیروی کنید، بیشتر از یکی دو آیتم با رنگ‌های شاد استفاده نکنید. در کل، در استایل مینیمال از رنگ‌های جامد خنثی استفاده می‌شود. ترکیب رنگ‌های خاکستری، مشکی، سفید یا زغالی، همچنین قهوه‌ای زیتونی، سبز تیره نیز برای تنوع بیشتر پیشنهاد می‌شود.
 
رنگ مناسب برای استایل مینیمال چیست

 

اصول ست کردن استایل مینیمال مردانه

در انتخاب رنگ کمربند دقت کنید که رنگ آن با کفش‌تان ست باشد. برای انتخاب کفش مینیمال مردانه فرقی نمی‌کند طرفدار کفش چرم هستید یا کتانی اسکیچرز را می‌پسندید، هر کفشی که می‌پوشید، توجه داشته باشید که اثری از مارک و نوشته روی آن نباشد.
 
اصول ست کردن استایل مینیمال مردانه
 
در استایل مینیمال، ست کردن دو رنگ کافیست. بنابراین در ترکیب خود سراغ رنگ سوم نروید. رنگ‌های خاکستری علاوه بر اینکه شما را جوان‌تر نشان می‌دهد، به راحتی می‌تواند با هر چیزی ست شود.
 

لباس‌های مناسب برای استایل مینیمال مردانه

لباس‌هایی همچون پیراهن، سویشرت مردانه، ژاکت، شلوار جین و ... هر لباسی که برای این استایل انتخاب کردید، بایستی دارای رنگ‌های خنثی باشد. رنگ‌هایی که بتوان به راحتی با هر چیزی آن‌ها را ست کرد و پوشید. تیشرت‌های راه راه سفید و مشکی به استایل مینیمالیستی شما جذابیت می‌بخشد، تیشرت و پیراهن‌های ساده و سفید نیز به راحتی با یک جین تیره یا روشن ست می‌شود.
 
برای مشاهده انواع خرید تیشرت آستین بلند مردانه در وب پوش کلیک کنید.
لباس های مناسب برای استایل مینیمال مردانه
 
به طور کلی اگر می‌خواهید کمدتان را از لباس‌های پرزرق و برق خالی کنید و سبک مینیمال بچینید، لباس‌های زیر را جایگزین کنید:
کت بلیزر سرمه‌ای یا رنگ خنثی، شلوار جین خاکستری روشن یا تیره، شلوار پشمی خاکستری، پیراهن سفید و رنگ تیره مردانه، پیراهن چهارخانه یا راه راه، سویشرت، ژاکت یقه هفتی و یقه اسکی، همگی از سری لباس‌هایی است که می‌توانید در استایل خود به کار بگیرید.
 
استایل مینیمال مردانه

 

اکسسوری مناسب برای استایل مینیمال مردانه

بر خلاف تصور عده‌ای که فکر می‌کنند در یک استایل مینیمالیسم، هیچ اکسسوری و وسیله اضافی پیدا نمی‌شود، باید گفت که آیتم‌هایی مثل زیورآلات، کمربند و چیزهایی از این دست، به استایل شما هویت می‌دهند. همین جا بگوییم اگر می‌خواهید یکی از طرفداران سبک مینیمالیسم باشید، زیورآلات پرزرق و برق و تجملاتی را کنار بگذارید. دستبندهای زنجیری و گردنبندهای درشت در این استایل، جایی ندارند. ظرافت و سادگی را در تیپ و استایل مینیمالیسم خود فراموش نکنید.
اکسسوری‌ها را با تمام دقت انتخاب کنید. ساعت مچی، عینک، دستبند و دستمال گردن، همه باید بر اساس اصول مینیمالیستی شما باشد. می‌توانید از ساعت‌های ساده با بند چرمی نازک استفاده کنید. در مورد دستبند هم بهترین گزینه دستبندهای چرمی یا فلزی ساده است. البته فراموش نکنید، اگرچه استایل مینیمالیست به سادگی و دوری از تجملات تکیه دارد، اما در انتخاب اکسسوری‌ مردانه نیز مانند لباس و کفش‌تان باید از لوازم مرغوب، باکیفیت و شیک و ظریف استفاده کنید.
 

استایل مینیمال مردانه در زمستان و پاییز 

فارغ از اینکه در فصل پاییز و زمستان، چند دست لباس می‌پوشید که از شما در برابر سرما محافظت کند، بهتر است بدانید که در عین اضافه شدن کت، پالتو و ژاکت، هنوز سادگی حرف اول را می‌زند. سوییشرت‌های یقه شالی، با پیراهن کتان چهارخانه یا راه راه می‌تواند ظاهر زیبایی به شما بدهد. یک بوت مردانه قهوه‌ای نیز زیبایی و سادگی را در استایل‌تان تمام می‌کند. اگر اهل ژاکت پوشیدن هستید، می‌توانید از ژاکت‌های یقه هفت یا یقه اسکی استفاده کنید. در فصل سرد که پوشیدن بوت لازم می‌شود،  یک بوت چرم قهوه‌ای به استایل‌تان جذابیت بیشتری می‌دهد، با این حال، رنگ لباس‌هایتان را نیز در نظر داشته باشید. اورکت‌های پشمی نه چندان بلند و ضخیم نیز در این استایل به کار می‌رود.
 
استایل مینیمال مردانه در زمستان و پاییز
 

نکات کلیدی در مورد استایل مینیمال مردانه

اگر استایل مینیمال مردانه را انتخاب کردید، توجه داشته باشید که قرار است در عین سادگی و دوری از تجملات، لباس‌های شیک بپوشید. بنابراین در کمد لباس‌تان به لوازم زیر نیاز دارید:
کت و شلوار سرمه‌ای یا خاکستری، شلوار پشمی خاکستری، شلوار کتان، شلوار جین تیره، پیراهن سفید و سبز مردانه، سوییشرت رنگ سیر، کفش چرمی، اسکیچرز سفید کلاسیک، دستمال گردن و کمر بند چرمی و...
 
نکات کلیدی در مورد استایل مینیمال مردانه
لزوما نیازی به پوشیدن کت بلیزر نیست. همچنین لازم نیست که هم کت جدا داشته باشید و هم یک دست کت و شلوار. از بین کفش‌ها هم یک جفت کفش مشکی کلاسیک، کفایت می‌کند. چرا که به راحتی می‌توانید آن را با هر چیزی ست کنید.
 
حرف آخر
دقت کنید، قرار است یک تیپ ساده بزنید. تیپ ساده‌ای که در عین حال می‌تواند شیک و جذاب باشد. این سبک را می‌توانید در هر قسمتی از زندگی خود به کار بگیرید. دوری از تجملات و زرق و برق، علاوه بر اینکه تا حد زیادی در هزینه‌هایتان صرفه جویی می‌کند، باعث می‌شود تا در عین سادگی، شیک و جذاب به نظر برسید. سبک مینیمالیست نه تنها در استایل خود بلکه در تفکر و سبک زندگی‌تان نیز می‌تواند حس متفاوت و خوبی به شما ببخشد. در جایی که اطرافیان و تقریبا همه مردم، درگیر تجملات هستند، شما با یک تیپ ساده و شیک، از همه جذاب‌تر خواهید بود.

نظرات