مجله وبپوش فروشگاه وبپوش تماس با ما

 

راهنمای استایل مردانه با انواع جین | تفاوت شلوار مام استایل و مام فیت

شلوار مام استایل مردانه با شلوار مام فیت مردانه تفاوت دارن! یکی از متنوع ترین آیتم ها برای ست کردن، شلوار ها هستند. شما می‌توانید با شلوار های متفاوت استایل های جذاب و متنوعی برای خود داشته باشید. اما این متنوع بودن شلوار ها ممکن است شما را در ست کردن سر در گم کند ما در این مطلب قصد داریم شما را برای خلق کردن یک ست خاص راهنمایی کنیم. برای خلق کردن یک ست خاص در مرحله اول شما باید به نحوه ست کردن لباس ها باهم و شناخت اندام و استایل خود آگاهی داشته باشید.

اما فرق شلوار مام استایل و مام فیت در چیست؟ در اینجا می‌خواهیم شما را با دو نوع از شلوارهایی که این روزها بسیار ترند شده و جایگاه ویژه‌ای در دنیای مد پیدا کرده آشنا کنیم و مورد بررسی قرار دهیم.

ویژگی های شلوار مام استایل مردانه

این شلوار در گذشته نیز وجود داشت و دوباره مورد استقبال قرار گرفته است. شلوار مام استایل مردانه فاق بلند و آزادی دارد که این ویژگی باعث می‌شود شما قد بلند تر دیده شوید، اما در قسمت ران پا گشاد است و در بخش ساق پا کمی تنگ می شود. شلوارهای مام استایل قد نسبتا کوتاهی دارند و زیاد بلند نیستند و معمولا در قد 90، 95 و 100 می‌باشند. این شلوار ها از پارچه غیر کشی و جین تهیه می‌شوند و دارای جیب های بزرگی هستند. اگر قد کوتاهی دارید و یا پلاس سایز هستید شلوار مام استایل نپوشید، زیرا شما را درشت تر نشان می‌دهد اما مانعی ندارد و با اکثر فرم های بدنی می‌توانید ست کنید. ممکن است فکر کنید شلوار مام استایل مردانه با توجه به قواره گشاد و آزادی که دارد به همین علت نیازی به دقت برای انتخاب سایز نیست، اما این باور اشتباه است. انتخاب شلوار مام استایل مردانه باید با توجه به اندازه شما باشد. به عنوان مثال اگر شلوار جین مام استایل در صورتی که نسبت به سایز شما بزرگ‌تر انتخاب شود در بخش کمر بخشی از آن به صورت گشاد می‌ایستد که باعث ایجاد دردسر در طول روز خواهد شد یا اگر نسبت به خود، سایز کوچک‌تری را انتخاب کنید در بخش‌های دور باسن و ران ممکن است برای شما تنگ باشد و ظاهر آن را از حالت مام استایل خارج کند.

شلوار مام استایل مردانه

ویژگی های شلوار مام فیت مردانه

شلوار مام فیت مانند شلوار های مام استایل با فاق بلند و آزاد هستند و مانند شلوار مام استایل قد نسبتا کوتاهی دارند. این شلوارها در قسمت کمر به صورت کشی هستند و در قسمت ران پا اندکی تنگ می‌شود و همانطور که از اسمش مشخص است فیت بدن می باشد.این شلوار از پارچه هایی به جز لی که سبک تر و کشسان هستند هم تولید می شوند. بنابراین شلوارهای مام فیت، چسبان و تنگ نیست. در عین حال بیش از حد گشاد نیست و با دارا بودن فاق بلند، می‌تواند پاها را بسیار زیبا و خوش فرم تر نشان دهد.

شلوار مام فیت

تفاوت شلوار مام استایل مردانه با شلوار مام فیت مردانه

در بالا به ویژگی های شلوار های مام استایل و مام فیت مردانه پرداختیم و اگر بخواهیم به صورت خلاصه تفاوت های این دو شلوار محبوب را شرح دهیم به موارد زیر می‌توان اشاره کرد: شلوار های مام استایل نسبت به شلوار های مام فیت آزادتر هستند و انتخاب مناسب تری برای افراد لاغر اندام می‌باشد. شلوار های مام فیت با توجه به تنگ تر بودن در ناحیه ران برای همه ی اندام ها و استایل ها مناسب می‌باشد.

تفاوت شلوار مام فیت و مام استایل

روش صحیح شستشوی شلوارهای جین

در هنگام خرید شلوار مام استایل مردانه اطمینان حاصل کنید که شستشو و نگهداری از آن آسان است. برای خرید و نگهداری از شلوار جین لازم نیست دفترچه‌ای برای نگهداری و استفاده از آن داشته باشیم بنابراین در این بخش تصمیم گرفتیم تا نکات مهم شستشوی صحیح شلوارهای جین را به شما ارائه دهیم: سعی کنید بعد از هر بار پوشیدن (به دفعات)، شلوار جین خود را نشویید. شلوار جین را برعکس کنید تا جین مستقیماً با تیغه های ماشین لباسشویی تماس پیدا نکند. مطمئن شوید که چیزی در جیب آنها نباشد. چرخه ی شستشو با ماشین لباسشویی را در آب سرد و برای لباسهای ظریف و حساس انتخاب کنید. ترجیحاً لباسهای دیگری به شلوارهای جین، اضافه نکنید، مگر اینکه بافت یکسانی داشته باشند. زیرا جین یک ماده بسیار سخت است و میتواند به لباسهای ظریف شما آسیب برساند. اگر میخواهید نرم کننده اضافه کنید، مطمئن شوید که آن را در محفظه مربوطه خالی کنید. اگر آن را مستقیماً روی شلوار جین بریزید، آنها را لکه دار خواهد کرد. اگر شلوارهای جین را در فضای باز خشک می‌کنید، هرگز آنها را مستقیماً زیر نور خورشید قرار ندهید.

نحوه ست کردن شلوار مام استایل مردانه و شلوار مام فیت مردانه

 ست کردن راحت شلوار های مام استایل و مام فیت و مناسب بودن برای همه فصول از جمله  ویژگی های مثبت دیگر این شلوارها می باشد. شما می‌توانید آنها را به همراه لباس های مختلف و با بسیاری از کفش ها مورد استفاده قرار دهید. شما می‌توانید شلوارهای جین مام استایل و مام فیت را با تیشرت های لانگ ساده به همراه کتانی های روزمره و ورزشی لژ دار مورد استفاده قرار دهید. از دیگر موارد ست کردن با مدل شلوار های مام در فصل سرما، می‌توانید با یک پلیور ساده و گرم به همراه نیم بوت یک استایل خاص را به ارمغان بیاورید. همچنین می‌توانید با یک تیشرت ساده و راحت یک استایل کژوال را برای خود خلق نمایید. بعد از خرید این مدل شلوار حتما یک کتانی سفید خریداری کنید! ترکیب شلوار مام با کتانی سفید رنگ می‌تواند یک ست شیک را برای شما ایجاد نماید.

ست با شلوار مام استایل

ست با شلوار مام فیت

نتیجه گیری

با توجه به اینکه کیفیت شلوار مهم می‌باشد، جنس پارچه هم مهم است. به عنوان مثال برخی از شلوارهای مردانه از پارچه‌های کشی و برخی دیگر از شلوارها با پارچه‌های معمولی دوخته می‌شوند. برای انتخاب جنس پارچه شلوار لی، بهتر است به فعالیت‌های خود توجه کنید. اگر دوست دارید در طول روز آزادانه فعالیت داشته باشید، انتخاب شلوار جین با پارچه کشدار برای شما مناسب‌تر است. در هنگام انتخاب جنس شلوار مام استایل مردانه توجه کنید که هر چقدر میزان کش پارچه افزایش پیدا کند، شلوار زودتر کهنه می‌شود و حالت گشادتر به خود می‌گیرد. پس بهتر است از یک تا دو درصد کش در شلوار جین استفاده شود. دوخت دوره لبه‌ها، جیب‌ها و درزهای کناری شلوار جین مام استایل گویای کیفیت آن است. اگر به دنبال یک شلوار جین مام استایل مناسب هستید باید توجه کنید که دوخت درست و باکیفیت باعث می‌شود شلوار شما شکافته یا باز نشود. اگر دوست دارید بدانید آیا شلوار جین شما توانایی لازم را برای مقاومت و دوام دارد یا نه، می‌توانید آن را از بخش درزها بکشید، اگر درز‌ها از هم جدا شوند نشان دهنده کیفیت ضعیف دوخت شلوار جین است.

سوالات متداول

شلوار مام استایل مناسب چه اندامی است؟

برای استفاده از شلوار های سبک مام هیچ محدودیتی ندارید اما اگر قد بلند و لاغر اندام هستید این مدل شلوار ها می‌تواند انتخاب خوبی برای شما باشد.

 

شلوار مام استایل و مام فیت چه تفاوتی دارن؟

شلوار مام استایل نسبت به شلوار مام فیت در قسمت ران و ساق پا آزادتر است.

 

شلوار مام استایل و مام فیت را با استایل رسمی می‌شود ست کرد؟

بستگی به جنس شلوار شما دارد، اگر از جنس شلوار پارچه ای باشد بله شما می‌توانید یک استایل رسمی بسیار شیک برای خود به ارمغان بیاورید.


نظرات